10 Nisan 2015 Cuma

Mart Ayı Favori Ürünlerim... My Favourite Beauty Products March 2015

Merhaba,
Çok severek okuduğum bir yazı dizisine ben neden yapmıyorum diyerek başlamak istedim :)
Umarım sizler de beğenirsiniz.
Ben de Mart ayında severek kullandığım ürünlerden kısaca bahsetmek istiyorum...


Juicy Couture Viva La Juicy Parfüm
Geçtiğimiz ay elimin hep gittiği, bayıldığım özdeşleştiğim kokum olan bir parfüm.
The Balm Face Primer Base Visage
Her sabah yüzümü yıkar yıkamaz sürdüğüm ve en az 5-10 dk süreden sonra makyajıma başladığım bir ürün, cildimi yumuşacık yapıyor ve sürdüğüm cilt makyaj ürünlerinin kalıcılığını sağlıyor.
Burt's Bees Honey Lip Balm
Hava sıcak ya da soğuk olsun, benim gibi sürekli dudağını yiyen koparan adeta cebelleşen biri lipbalmsız asla yaşayamaz, çantamda bile değil direk cebimde taşıyorum :) Bir çok lip balmım olmasına rağmen geçen ay buna taktım...
Gülsha Gül Suyu
Her daim ferahlamak istediğimde, sabah akşam yüzüme sürdüğüm, rahatsız edici hiçbir şey bulamadığım harika bitkisel bir ürün.
Ayrıntılı yazısı çok yakında gelecek.
L'oreal Elseve Extraordinary Oil 
Bu tam bir joker ürün, arkadaşlar hep diyorum ama gerçekten ayrıntılı uzun uzun anlatmak istiyorum bunu, tabi ayrı bir yazıda, aşık oldum ben bu ürüne, hem uzun süre gidiyor, hem minnacık dokunuşlarla mucizeler yaratıyor, hem de harika kokuyor.

Dikkat ettiniz mi, ne kadar çok The Balm ürünü var :)
Bir tanesinden yukarıda bahsettim zaten, Mart ayında elimin sıklıkla gittiği diğer 3 The Balm ürünü de şu şekilde :)

Mary-Lou Manizer Highlighter
Ah Mary vah Mary...
Ne diyim ben havaları biraz güzel gördüğümde hemen elim highlighter a kayıyor, Mart ta da malum havalar biraz düzelir gibi oldu , zaten sevdiğim bir aydınlatıcı, yine yeni yeniden sürdüm sürüştürdüm, offff yaz gelsin artık dimi :(
The Balm Instain Allık - Toile
Bu allık koyu şeftali tonlarında, hafif de pembelik veren bir allık, pigmentasyonu inanılmaz, fırçaya azıcık alıp sürmem yeterli oluyor, zaten dibi görünmeye başlamış, geçen ay tek bunu kullandım diyebilirim.
The Balm Smoke Balm Far Paleti
Işıltılı uçuk pembe, gri mat ve yine koyu lacivert hafif ışıltılar içeren koyu fardan oluşan üçlü smokey göz makyajı yapılan far paleti, ama ben her gün her gün smokey eye falan yapmadım tabi, yeri geldi sadece ikisini kullandım, bazen sadece uçuk pembeyi sürdüm, bazen de tam kullandım, ama sıkışık zamanlarımda, günlük makyajımda elim hep bu palete gitti.

İşte benim Mart ayında sıklıkla kullandığım favori ürünlerim bunlardı, siz nasıl buldunuz?
Öpüldünüz...

2 yorum:

  1. Ben bayıldııım, bayıldığım ürünlerde var üstelik ^-^ Çok çok güzel bir yazı olmuş, doğru diyorsun ben neden yapmıyorum acaba ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tatlım ya çok teşekkür ederim, başla valla, bence hem eğlenceli hem de fikir veren bir yazı dizisi :)

      Sil

Copyright © 2015 Yasemin Şengül - Makyaj / Moda / Seyahat ve hayata dair herşey